josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

Hem till Karlstad

Kategori: Allmänt

Nu sitter man på tåget hem till Karlstad efter en hel dag i Göteborg och sett The Fooo för första gången och som ni säkert hörde i videon så var jag nära till gråt för jag blev helt överlycklig där!<3
(Kommer bilder imorgon, efter skolan) 
Kom till Bengans rung elva imorse och kom in kvart i tre till killarna. Var så bröt att åka ner dit för det här!
Dom betyder så extremt mycket för mig!
(Vet att jag är äldre än dom, men det struntar jag i för jag älskar dom så mycket liks mycket som Eric & Molly!)

Min favorit har varit Felix hela tiden, men idag så började jag älska Ogge mer. Han är sååå fin människa(alla i bandet är det) men Ogge kan inte beskriva med ord älskar han så mycket!<3 så blev jag super glad när han sa att han gillade min keps med, Ogge har en underbar röst med.
Felix "dödade" mig med sitt leende...<3
Oscar var den ända som frågade vad jag hette.. Och Omar är bara så j*vla underbar människa!!<3
Så min dag har varit helt underbart!
Kan lägga upp en bildcollage som jag la upp på min instagram.

Så när jag gick i nordstan så köpte jag den här snygga kepsen på glitter för 199kr.

Men ni får ha en trevlig kväll på er.
Här hemma i Karlstad kl.21:46.

Kram! 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2014-04-07 | 17:54:10

    Var du själv på signeringen? Har du många läsare på bloggen? Kan du inte ha fler videos?

    Svar: Ja jag gick själv på signeringen, nja inte så många läsare. Gillar inte att göra video för jag avskyr min röst ;)
    Josefin Aldenfalk

  • Anonym säger:
    2014-04-07 | 17:54:57

    Varför va du nära till gråt?

    Svar: För det var allra första gången jag såg dom och jag blev så chockad så det är därför..
    Josefin Aldenfalk

Kommentera inlägget här: