josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

One Direction

Kategori: Allmänt

Förlåt om jag inte bloggat något om konserten i lördags, men har inte haft någon ork för mitt sommarjobb har börjat den här veckan, så har varit trött när jag har kommit hem... men nu tänkte jag berätta lite om konserten och visa bilder med.
 
Som sagt i lördags (14juni) så åkte jag och mamma till Stockholm för jag skulle ju såklart se 1D på Friends Arena i Solna, som jag aldrig har varit i men det var en fin ort i Stockholm och arenan var hur fin som helst inne och scenen med som var maffig. Men vi kom fram till Stockholm runt tolv och då köpte vi direkt tunnelbana-biljett till Solna och vi kom dit runt ett tror jag och sen så fick vi gå en bit till arenan men när vi väl var där så skulle vi letade rätt på min plats i kön (det var nu olika färger på sektionerna och jag hade grön) som såklart låg på andra sidan av arenan så vi fick gå runt allt och jag fick faktiskt en bra plats i kön och det var varmt men samtidigt så blåste det med och det var ju härligt. Dom började släppa in oss runt halv fem och jag tror jag kom in i arenan vid fem och fick en bra plats med och sen så var det bara att vänta mer, 1D började inte förrän vid halv nio ungefär på kvällen och förbandet (5SOS) spelade runt sju (kommer inte riktigt ihåg, hehe) men dom var grymma har aldrig lyssnat på deras musik innan konseten ;) men när det var dags för konserten och 1D kom in på scenen så kändes det som en dröm... jag fattade inte riktigt att jag såg dom just då förrän vid i mitten av konserten... Harry var så sjukt härlig på scenen för han tog en hink med vatten och kastade ut den över publiken... 2gånger gjorde han det... första gången var hans min så härlig, det var inte lite vatten heller ;) såklart så filmade jag några låtar och tog en del kort (kommer inte ladda upp alla bilder här, det kommer jag inte orkar och vi får se med videorna ska få ork att ladda upp dom på youtube med) Men den kvällen kommer jag aldrig glömma! 14juni 2014 ett minne för livet för då fick jag se mina allra största idoler live för första gången!! och jag hoppas dom kommet tillbaka till Sverige nästa år på deras världsturné igen<3 vill så gärna se dom mer gånger!<3
 
Nej nu ska jag sluta skriva och visa bilder från konseten istället så ni får se hur underbart konserten var<3
förbandet 5SOS dom var riktigt grymma

min favorit bild som jag tog med min kamera<3

maffig bild!
fick inte så bra bilder med kameran, har bättre bilder i mobilen ska bara lägga över dom till datorn först när jag får tid och orkar med ;) men som sagt jag kommer ALDRIG glömma den här konserten så magisk och maffig att fått sett ett världsband!<3
 
Love you guys forever!!!<3
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-06-23 | 11:47:06

    Kommer du åka till Liseberg när molly är där?

    Svar: Tror det :) ska försöka med det
    Josefin Aldenfalk

Kommentera inlägget här: