josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

På hotellet

Kategori: Allmänt

Då är man på hotellet, eller har varit här ett tag ;) men kvällen har varit helt underbart, BÄSTA konserten jag har gått! Ska försöka sova men det går inte... Är gör hyper glad för konserten kan fortfarande inte fatta att jag såg 1D igår... Mins allra största idoler dom betyder allt för mig! Så vi får se hur många timmar det bli inatt och imorgon/idag ska vi gå runt i Stockholm innan bussen hem går kl.16:00 till Karlstad igen :)

Det här hotellet gillar jag, för mamma och jag jar varsit rum och det tycker jag är skönt för mamma snarkar.. Nu slipper jag det ;) 


Gilla att jag fick nalle av hotellet.. Men den kostar 198kr för mig.. Vill ha den med hem ;)




Bilder från konserten kommer på måndag kväll :)

Ska försöka sova men det kommer inte gå... ;)


Kommentera inlägget här: