josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

Morsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det ju morsdag och det firade jag såklart, för min mamma betyder allt för mig hon gör så grymt mycket för mig och gör så att jag får åka och se mina idoler med. Min mamma är bara bäst och gör verkligen allt för mig!
så senare i höst i September så ska vi till Stockholm och se musikalen Livet är en schlager (det var min julklapp förra året för allt hon har gjort för mig så ville jag ge henne något som hon gillar) Jag älskar min mamma så grymt mycket och det vet hon om<3
jag har inga bra bilder på oss tillsammans.. så det kommer inte upp nu;)
Men ville bara skriva lite vad min mamma betyder för mig!
Du är min ängel och min bästa vän genom livet, älskar dig!<3
så fin text<3
 
 
hur firade ni era mammor idag? :)
 
Kram!
Kommentera inlägget här: