josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

Min dag

Kategori: Allmänt

Är helt slut... Somnar snart framför tv;)
Men en helt bra dag var det, för idag så var det Kronoparksdagen i Karlstad och Panetoz gästade. Såklart gick jag upp till centrum för att se dom, träffade några vänner med som jag stod med under showen. Om det kommer med i tidningen om idag.. Så kanske jag syns om dom har tagit bild på publiken för en i Panetoz kom fram till mig och räckte ut micken mot mig+plus min kompis under en låt.. Hehe ;)
Rörde deras händer några gånger,(stod längst fran vid scenen) 
Det var en grym dag och varmt var det... Hållde på att dö av värme.

Några bilde från idag

Dansuppvisning 


Det är så gulligt när småbarn dansar:)





Sen så signerade dom och jag hade inga pengar för att köpa något eller papper så dom fick signera min keps istället ;)


Har ni haft en bra dag idag? 

Kram :) 
Kommentera inlägget här: