josefinaldenfalk.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg!

Justin Bieber

Kategori: Allmänt

Idag så kom jag på mig själv, jag är nog fortfarande en liten Belieber... Jag har varit där när Justin var helt ny i artistvärlden men har tröttnat på han sen men nu på den senaste tiden så börjar jag lyssna på hans låtar mer nu och jag bryr mig faktiskt om han och tycker det är synd om Justin nu när han har det så tufft... Så är nog fortfarande en liten Belieber..
 
Mina topp5 låtar från hans album "Believe"
 
1. Be alright
2. Boyfriend
3. As Long As You Love Me
4. Believe
5. All Around The World
Kommer nog alltid gilla hans låtar och följa hur det går i hans karriär nu och hoppas på det går bättre för han nu.
Om han kommer till Sverige igen för en turné så ska jag försöka fixa en biljett till hans konsert, för det skulle vara så maffigt att se han live.
 
Men är ni Belieber eller? och vilka låtar gillar ni mest med Justin?
 
Kram<3
Kommentera inlägget här: